[...] es wäre hier sehr nett wenn sich jemand die Mühe machen würde, mir dafür die deutschen Pendants rauszusuchen, bzw. sie zu erstellen. [...]
Kein Problem, bitteschön:
* Captain Aldis refers to females as "sir" incorrectly when asking about Angeline's daughter.
Sound\Voice\Unofficial Skyrim Patch.esp\MaleNordCommander\SolitudeFr_SolitudeFreefor_00076FA7_1.fuz) (Bug #15240)
Yes Ma'am, although i'm not sure you'll be happy to know
Jawohl, obwohl die Nachrichten alles andere als erfreulich sind = sound\voice\skyrim.esm\malenordcommander\solitudefr_solitudefreefor_00034b39_1.wav
* Eorlund Gray-Mane refers to female Companions as "lad" instead of "lass" when asking him for a weapon.
Sound\Voice\Unofficial Skyrim Patch.esp\MaleNordCommander\C00_C00EorlundBranchTo pic_00076A44_1.fuz,
Yes lass you've been raised into the companions I hear (lass = Mädel)
Ja, ihr gehört nun zu den Gefährten, wie ich höre. = sound\voice\skyrim.esm\malenordcommander\c00_c00eorlundbranchtopic_0004b706_1.fuz
Sound\Voice\Unofficial Skyrim Patch.esp\MaleNordCommander\C00_C00EorlundBranchTo pic_00076A44_2.fuz) (Bug #15225)
I can fashion whatever kind of weapon you want, finest forge in Skyrim right here before you.
Ich kann jede beliebige Waffe für euch fertigen. Vor euch sehr ihr die beste Schmiede in ganz Himmelserand.
= sound\voice\skyrim.esm\malenordcommander\c00_c00eorlundbranchtopic_0004b706_2.wav